#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#848484 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #848484; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #848484; border-right: 1px solid #848484; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 10px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #848484; border-right: 1px solid #848484; border-bottom: 1px solid #848484; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #ffffff !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #848484 !important; } -->

..tiniey ..

Sunday, 26 June 2011

buzy..huhu

semekom..nih aq nk cite.aq tgh sakit kepale nih..haha..nk release tenci0n..haha..aq nk korunk bce sumer yg ade kt bwh ni!..kalo slh eja..paam2 je la erk??

huhh..benci gler aq ngn cikgu..(yg kepale dy *halus*)XD...bhaha...jht aq..:P..
x kisah pown..ske aty aq laa nk ckp pe bende pown..lu pehal cb0k??
haha..aq da nk crazy nih!!somebody...plese help me!.-.-"

cikgu g seminggu jer nk siap an folio??
huhh..kuang ajr cikgu nih..
kite cb0k laa...cikgu mmglaa x cb0k.
ape??igt kite nih de internet ke kt umah??hahh??
haha..aq gne internet pown kt kdai ayh aq..huhu..laptop aq da rosak..

kt kelas aq pown ramai yg x siap..monitor pown smer..haha..malu seyhh..
x smpai 5 org yg antar tau...
pas2 cikgu ckp spe yg x antar.ari isnin kne antar..
pas2 kne PTG 50% tau!!(FIFTY PERCENT)
huhh..tgk!betape seksa nye kiteorg..huhu..
x perk2sabor je laa..
ADE UBI ADE BTS..ADE ARI KMI BLS!!BLIK SUMER CIKGU BUAD KT KITEORG...!!!
HUHUHH..x pe laa..ICT jer...............x penting an.....
XD

huhh..cikgu nk tgk folio kite an~
hurm..tgk laa..spuas2 ati ko!!
aq yer x lawa laa..-.-"
haha..

Posted by icha at 00:34 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Wednesday, 8 June 2011

laptop

huhu..aq gad0h ngn adek aquh..
sampai laptop aq nyer skin
rosk..haha
cm retak..
tpi x retk pown..
XDD

aq x nk laa citer kt sni..
x penting pown..
spe2 yg nk tau..
jmpe aq jerp..
haha..
sgl..
jgn mara erk..
korunk!
hehe..bye..
sememkom..
Posted by icha at 01:58 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Tuesday, 7 June 2011

g indon..:P

haha..smlm mk,ayh aq,
mk lang,pk lang,n acek melati ngn husband dye..
g indon..
huhuhu..
x ajk kiteorg..
XDD

haha..x buad pasport kott
huhuu..x perk2
nanti kite g london..
tau la anti..
haha
:))

hahaha..
aq mintak kt mk aq nk
IPHONE n TEDDY BEAR YG BSAR CM AQUH..

huhu..

Posted by icha at 05:40 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Saturday, 4 June 2011

amrn


AQ SARANKAN, JAUHKAN DIRI DRPD KAK TEHAH SEBELUM KAU SUKA KAT DY. NANTI KAU TELIBAT DALAM KEJE GILE DY. & KAU AKAN JADIK MANGSE EMO DY MACAM AQ? PAHAM X? AQ CKP SBB AQ SAYANG KAT KAU !!
 
 
haha..yg nix mya g kt aq..
huhu..dye g amrn
x tau la aq..
dye mara n jelez kot..
haha..
mne de..-.-"
 
pe aq merpk nih??
XDD
 
 
Posted by icha at 10:22 1 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Friday, 3 June 2011

NORA ELENA

haha..sape yg tgk aq nyer fb..
mesti rse nk mati..
hhe..

aq ltak video NORA ELENA
episod 16..
hehe..
sspe nk tgk..
tgkla~
dialu-alukan.
XDD

Posted by icha at 12:26 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

JUSCO

haha..sepatotnyer aq g jusco ari rabu ngn kaq nell..
huhu..
tpi aq g ngn family smlm..

x bli pe2
1st skli kiteorg
mkn PIZZA HUT
haha..
sbnrnye..aq x tau gne SUDU,GARFU N PISAU...
huhu
smlm..automatik aq leh gne..
haha
alhamdulillah..
adek aq jer x leh gne..
kt umah adek aq leh gne..
haha..
pe aq mrpek ni???
haha..kalo de sspe yg paam..
bagosla..
huhu

da abes mkn..
family aq plk g maen game..
haha..
perangai aq cm MALE
huhu

kelakar gler..
haha..
aq g la tkar TOKEN..
pas2 aq g maen BOLA KERANJANG..
paam x??
haha..sowie
bhse aq pelek..
huhu

pas2 adek aq yg 1 taon,..
g ambek bola yer,,
hhuu..
haha..XDD
kelakr doe..
ble aq ambek kt adek aq..
dye nangis...
huhu
so.. terpkse la aq
g kt dye..(adek)

pas2 aq nmpk la KERUSI URUT..
haha..pe g..
mk aq nk gk..
pas2 x leh..
masok an duit..
aq pon samer..
x leh..huhu

aq pon tgh berang nih..
huhu
aq tgk jer la..
org kne urt ngn
kerusi bgg..
haha..
ngn org kerusi 2 leh lk..
haha..
ngn kite kurusi 2 x nk..
huhu..T_T
paam x??
XDD

lpas 10 min,..
aq g ddk kt kerusi bgg tuh...-.-
haha..bru leh..
huhu..
sedap gler..
XDD

erm pe g eh??
da abez kot..
erm..
semekom..:))






Posted by icha at 08:21 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Newer Posts Older Posts Home
Subscribe to: Comments (Atom)
PUSH

Voting
Tiniey Eiqa

Reka Lencana Anda

Clipart

Followers

Blog Archive

  • ▼  2011 (37)
    • ►  September (2)
    • ►  August (4)
    • ►  July (2)
    • ▼  June (6)
      • buzy..huhu
      • laptop
      • g indon..:P
      • amrn
      • NORA ELENA
      • JUSCO
    • ►  May (23)

mizz tiniey eiqa..

icha
View my complete profile

What A Girl Want - 4minute
Watermark theme. Powered by Blogger.