#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#848484 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #848484; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #848484; border-right: 1px solid #848484; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 10px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #848484; border-right: 1px solid #848484; border-bottom: 1px solid #848484; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #ffffff !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #848484 !important; } -->

..tiniey ..

Friday, 30 September 2011

frenship

smlm..de kwn aq ckp..
x frenship ngn mya ke??
aq ckp x..
tpi ati aq nk sgd2
ahaha..
tpi aq takot kne reject
huhu..x pe laa..
aq tkot bkan taste dye
:)
Posted by icha at 20:12 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Tuesday, 13 September 2011

hidupku

HI GUYZ…
Daa lamer aq x tuliz kt blog aq yg mcm smbal belacan.
Aq ridoo gler kt blog aq nih..
Aq sedaa yg blog aq x canteek,
But de kwn aq nih namer dye NURUL ILMYA
Dye nih K.O haha..maksod nyer *kurang otak*
Hahaha..dye ckp
*lawa laa ko nyer blog..huhu aq nyer tr0k..TERBAEEK..*
Hmm..asl sumer ske BOBOIBOY hah??
:P x de kejaa
Mya..jgn got angry 2 me yer??
Aq jdik an ko sample 4 my blog..
Haha..kalo kaw x puas ati..
Kaw buad laa mcm aq buad nih..HAHA

I got high fever before Eid..huhu..
2 ari lak 2..
Tpi naseb baek aq nih kuat..
Ble raye jer aq daa aktif..
Hyperactive sbb RAYE
Haha…cm budak2 an??
Maybe aq demam  sbb aq ponteng pose 4 days tnpe sbb..
Huhu..pdn muke samer lu..:P

Sebelum ari raye..
My family go 2 my hometown(mak)at Rembau
Haha..nih yg aq ske gler nih..sbb..entaa laaa~
Kire2 kol 10 pgi,aq ngn kezen aq(bdak2 g)g masak air,popcorn,n kentang
Kite x g kt dapur..sbb nk buad persiapan ari raye..
So..disbbabkn aq nih malas nk tlong..so kite buad projek bsar punyer..
Kite buad unggun api pastu kite ambik tempurung kelape.pas2 kite masuk an air dlam 2..
Haha…pas2 adik aq ambek bertih jagung dye cpp nk buad popcorn.
N aq g laa ambik tempurung kelapa.x pe wan aq x mara pown..nk buad pe ngn tempurung kelape 2.baek kasi kat kite sbb nk buad projek bsar haha..lgipown..tempurung kelape jdik cm bukit kt dpan mate kite maks0d aq byk laa~.pas2 aq g dap0r nk ambek kentang,tpi ramai plak yg mask mse 2.so terpakse laa aq mintak kentang kt cikgu sejarah SMK King Geoge V(maktih aq)haha tpi mlgnye~maktih aq x ..tpi wan aq nie berhati mulia,so dye kasi jer laa kt aq.haha.alhamdullilah,,dpt gk.

pas2 aq lari kat blkg kmp0ng.kite gali lubang..tpi x derk laa sebsr mne~sebsr sebiji kentang jer..hihi
daa tu kite buad unggun api kt ats nyer..ats api 2 kite letak tempurung.dlm tempurung 2 de air n g 1 de bertih jagung.



ble daa tibe jer time(30 minit kemudian)harum semerbak bau bertih jagung,tpi disebaban kite nie tgh pose,so,kite g jer laa aym 2 mkn.aym 2 mkn dgn seleranye skali.bau bertih jagung yg kite msk 2 mcm popcorn lorh..hehe..sumpaa..but air 2 daa cmp0r ngn tnh..haha..lastly,kite gali lubang 2 balik.tpi x jmpe..rupe2nye kt tempat laen kite gali.hish..puas aq gali ngn kezen2 aq..buad penat jer..daa jumpe je kentang 2,kite g dap0r n kupas kulit larh..n kite kasi kezen aq yg kecik2 g..haha x pose erk dik??tpi dye ckp SEDAP...yg g 1 2 TERBAEEKK..haha..yela2

ptg 2 gk aq msk telur
gali gk larh..
tpi x gdik..hish!!gedik tol larh telur nieh!HAHA kn daa kne..
meletup x tentu psl,abis seluar aq..haha..KANTOI sudaa..
ble kite wt kejap,belum msk..hish..abis 5/10 telur yg kite beli..2 pown wan aq yg utang ngn tauke kedai 2..huhu..kacian3
Posted by icha at 08:03 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Saturday, 13 August 2011

fb

hurm..da lame aq x on fb..
huhu..
nie pown bru jer on..
Posted by icha at 03:53 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

ari nie de skul uhuk!

erm..boring gler..
baek x yh g skull..
hurm..g baek g taekwando..
cikgu nsam lk tuh!
huhu..:'(
asl laa naseb aq nie tr0k..
hihi.
x per la..

ade ubi..ade bts..
ade ari..aq pergi..

hehe..:)
Posted by icha at 03:51 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

ustzh hihi

tdi time aq g bazaar ramadan kt term
aq nmpk ustzh faiz(faizzatun)
heheh
tpi..aq x tgr dye pown..huhu

erm nk citer psl pe g erk??
da abez..bye..:)
Posted by icha at 03:49 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

merdeka!

haha..abez exam gk.
hurm..aq nie nk share ngn korunk
psl aq daa dpt marks daa
ahaha
XD

BM~65%
MATH~76%
AGAME~78%
GEO~60%

SENI~86%

hurm..ni laa sedikit sebyk yg aq g tau..
uhuk!trok an~
hurm..yelaa..aq nie an x pandai..
Posted by icha at 03:46 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Friday, 29 July 2011

singe n' ular :)

haha..aq x igt laa ble menjelme ULAR NGN SINGE tuh.. -.-"
erm..i mean,org laa.singe 2 afifah n ular 2 sherenna..

haha..kelakr doe..rmb0t dye terpck cm singe..ngn ular..
XDD..erm..nk tuliz pe g erk??da abez kot..
erm..bye..:)

sowie..x derk gmbr t0k k0runk..
huhu..
Posted by icha at 07:16 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Friday, 15 July 2011

ari skan

haha..sports day mase ari isnin..
huhu..aq ms0k s0rak~
haha..ter0k t0l..

tpi dpt no. last gler.
huhu..sgl..baek x yh mas0k..
haha..kawad pown samer..
last gk..haha..taon nih tr0k gler laa..

naseb baek laa larian umah mahsuri dpt byk 
1'st..haha..thz a lot 4 shima..

so..umah mahsurie dpt 3rd plce laa..
haha..ni aq nk x plain eh??

sorak yg dpt1 'st..umah biru(tun fatimah)
2'nd umah merah(tun teja)
3'rd umah hijau(dang anum)

kawad yg dpt 1'st..umah hijau(dang anum)
2'nd umah biru(tun fatimah)
3'rd umah merah(tun teja)

so..sumer yer yg dpt 
1'st umah dang anum
2'nd umah merah
3'rd umah mahsuri
lastly umah tun fatima..

haha..korunk paam2 kan je laa erk?
sowie gmbr x derk..
huhu..
Posted by icha at 04:07 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Sunday, 26 June 2011

buzy..huhu

semekom..nih aq nk cite.aq tgh sakit kepale nih..haha..nk release tenci0n..haha..aq nk korunk bce sumer yg ade kt bwh ni!..kalo slh eja..paam2 je la erk??

huhh..benci gler aq ngn cikgu..(yg kepale dy *halus*)XD...bhaha...jht aq..:P..
x kisah pown..ske aty aq laa nk ckp pe bende pown..lu pehal cb0k??
haha..aq da nk crazy nih!!somebody...plese help me!.-.-"

cikgu g seminggu jer nk siap an folio??
huhh..kuang ajr cikgu nih..
kite cb0k laa...cikgu mmglaa x cb0k.
ape??igt kite nih de internet ke kt umah??hahh??
haha..aq gne internet pown kt kdai ayh aq..huhu..laptop aq da rosak..

kt kelas aq pown ramai yg x siap..monitor pown smer..haha..malu seyhh..
x smpai 5 org yg antar tau...
pas2 cikgu ckp spe yg x antar.ari isnin kne antar..
pas2 kne PTG 50% tau!!(FIFTY PERCENT)
huhh..tgk!betape seksa nye kiteorg..huhu..
x perk2sabor je laa..
ADE UBI ADE BTS..ADE ARI KMI BLS!!BLIK SUMER CIKGU BUAD KT KITEORG...!!!
HUHUHH..x pe laa..ICT jer...............x penting an.....
XD

huhh..cikgu nk tgk folio kite an~
hurm..tgk laa..spuas2 ati ko!!
aq yer x lawa laa..-.-"
haha..

Posted by icha at 00:34 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Wednesday, 8 June 2011

laptop

huhu..aq gad0h ngn adek aquh..
sampai laptop aq nyer skin
rosk..haha
cm retak..
tpi x retk pown..
XDD

aq x nk laa citer kt sni..
x penting pown..
spe2 yg nk tau..
jmpe aq jerp..
haha..
sgl..
jgn mara erk..
korunk!
hehe..bye..
sememkom..
Posted by icha at 01:58 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Tuesday, 7 June 2011

g indon..:P

haha..smlm mk,ayh aq,
mk lang,pk lang,n acek melati ngn husband dye..
g indon..
huhuhu..
x ajk kiteorg..
XDD

haha..x buad pasport kott
huhuu..x perk2
nanti kite g london..
tau la anti..
haha
:))

hahaha..
aq mintak kt mk aq nk
IPHONE n TEDDY BEAR YG BSAR CM AQUH..

huhu..

Posted by icha at 05:40 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Saturday, 4 June 2011

amrn


AQ SARANKAN, JAUHKAN DIRI DRPD KAK TEHAH SEBELUM KAU SUKA KAT DY. NANTI KAU TELIBAT DALAM KEJE GILE DY. & KAU AKAN JADIK MANGSE EMO DY MACAM AQ? PAHAM X? AQ CKP SBB AQ SAYANG KAT KAU !!
 
 
haha..yg nix mya g kt aq..
huhu..dye g amrn
x tau la aq..
dye mara n jelez kot..
haha..
mne de..-.-"
 
pe aq merpk nih??
XDD
 
 
Posted by icha at 10:22 1 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Friday, 3 June 2011

NORA ELENA

haha..sape yg tgk aq nyer fb..
mesti rse nk mati..
hhe..

aq ltak video NORA ELENA
episod 16..
hehe..
sspe nk tgk..
tgkla~
dialu-alukan.
XDD

Posted by icha at 12:26 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

JUSCO

haha..sepatotnyer aq g jusco ari rabu ngn kaq nell..
huhu..
tpi aq g ngn family smlm..

x bli pe2
1st skli kiteorg
mkn PIZZA HUT
haha..
sbnrnye..aq x tau gne SUDU,GARFU N PISAU...
huhu
smlm..automatik aq leh gne..
haha
alhamdulillah..
adek aq jer x leh gne..
kt umah adek aq leh gne..
haha..
pe aq mrpek ni???
haha..kalo de sspe yg paam..
bagosla..
huhu

da abes mkn..
family aq plk g maen game..
haha..
perangai aq cm MALE
huhu

kelakar gler..
haha..
aq g la tkar TOKEN..
pas2 aq g maen BOLA KERANJANG..
paam x??
haha..sowie
bhse aq pelek..
huhu

pas2 adek aq yg 1 taon,..
g ambek bola yer,,
hhuu..
haha..XDD
kelakr doe..
ble aq ambek kt adek aq..
dye nangis...
huhu
so.. terpkse la aq
g kt dye..(adek)

pas2 aq nmpk la KERUSI URUT..
haha..pe g..
mk aq nk gk..
pas2 x leh..
masok an duit..
aq pon samer..
x leh..huhu

aq pon tgh berang nih..
huhu
aq tgk jer la..
org kne urt ngn
kerusi bgg..
haha..
ngn org kerusi 2 leh lk..
haha..
ngn kite kurusi 2 x nk..
huhu..T_T
paam x??
XDD

lpas 10 min,..
aq g ddk kt kerusi bgg tuh...-.-
haha..bru leh..
huhu..
sedap gler..
XDD

erm pe g eh??
da abez kot..
erm..
semekom..:))






Posted by icha at 08:21 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Sunday, 29 May 2011

jhln2

huhu..
smlm ari gmbire aq...
dpt g bagan llg
dpt ketam n belangkas..
haha..:))

Posted by icha at 19:21 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Friday, 27 May 2011

skola~

huhu..penat den..blik dri skola..
huhu
de smbtn ari guru.,.
haha..
leh bwk kamera..
heheh :P

byk gler gmbr2
yg aquh ambik..
hihi
:))
Posted by icha at 00:55 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Thursday, 26 May 2011

merdeka!!!

yeah..da abes exam..
yahoo..
hehe
sok leh bwk kamera...
huhu..
smbutn ari guru..

Posted by icha at 05:12 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

cupcake

huhu..aq kasi kaq nella
cupcake~
1 jer..
 x sdp lk tu..
huhu..
sian kaq nella..
Posted by icha at 05:10 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Friday, 20 May 2011

mesej

huhu..ari sabtu
mai mesej ngn erfan..
fatini krim slm..
pas2 erfan jwb
k

mai tuliz
fatini de ksi adiah...
erfan bls
erm..ko sruh fatini pas kat mai...
pas2 pas kat nia...n lastly pas kt die..
mai bls
mls la aq.
erfan tuliz lak
erm...cm ni la ko bkk
jer adiah tu..

pas2 esok la erfan mesej ngn mai...
da bkk ke lom??
mai bls..
da..dlm tu de srat ..
sebela srat tu de diari...
pas2 erfan reply
??

ish,..mlu weih,.
die caye yg aq
g adiah kt die..
huhu
mai ni..
ish...
:P

ari yg aq x ske...huhu
Posted by icha at 09:17 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Monday, 16 May 2011

hidupku..mizz tiniey eiqa

aq biase saje
mcm org laen..
org  x mnat aq
tpi aq
mnat org..

aq ni kdg2
pemalu
kdg2
bsg n mlut
x leh jage..
hehe

aq x leh mara org..
ble mara mesti glak
ble org mintak tlg
insyaAllah aq tlg

tpi rmai yg buli aq..
aq x tau naper..
aq nie an blur..
x pndai..

mls...kerje umah
slalu tiru kwn..

baek korunk x yg kwn 
ngan aq..
nk ckp aq ske ble org
benci aq..
x..
tpi hakikat nye
aq d benci oleh
sume org..
huhu
:(

aq kalo cht ngn saper2
mesti org yg cht ngn aq
tu kejap je..
huhu..
tau la~
aq nie merepek je..
huhu

x tau nk tuliz pe g..

Posted by icha at 10:41 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

eppy teaher's day

eppy teacher's day
thx 4 teaching me
4 a long time...<3
i love you so..
and i want you to know
and you r' the very
best 4 me..





Posted by icha at 08:43 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

perikse..huhu

perikse x lame g
huhu
x ulg kaji..
mya pown same..
haha
die x perk..
die pnjg akl..

rabu da la perikse..
tpi aq relez jerp
haha



cause we study so hard..
we can stress..
huhu


but..the result
is gempak pnyer..
hehe
:)


finished..<3

peliz an~

yg aq highlight
tu info yg penting
haha..
(: gud lark 4 all students smk pu3 :)
studiey hard
don't give up!!
haha
Posted by icha at 08:31 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

malu.huhu

huhu..
malu aq dorh..
mai mesej ngn erfan
yg aq kirim slm..
huhh..
aq x kirem slm pown..
huhh x igin aq der..
:P
pas2
erfan ckp
uke..

pas2
mai tuliz
aq g adiah
kt die~

erfan ckp pas kt
mai..
pastu
pas kt nia
pas2
pas kt die..

mai bls lak.
maleh la aq~
pas2
erfan ckp
bkk je la~

sok nyer lk..
erfan sms ngan mai..
da bkk ke lom??
mai bls..
da
dlm tu de srat ngan diari..
pas2 erfan bls
'??'

da abes..:)
yg aq highlight tu
die org tgh mesej.
hehe..

Posted by icha at 07:18 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Sunday, 15 May 2011

mkn aym panggang ... huhu..

ptg tdi mkn
sesuatu..
smpai mkn mlm
x yh mkn..
kenyang g..

huhh..kenyang den mkn
aym panggang..
sedap..

jgn jelex
erk??


Posted by icha at 07:40 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Saturday, 14 May 2011

kemas umah

huhh penat den kemeh
umah..
hmpir pitam..
haha..


Posted by icha at 20:06 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

poems








Posted by icha at 08:31 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

ari mlg aq

ptg tdi..
aq da jatoh..
hehe..
kaki nk cpt sgt la kate an~

pas2 aq chat
ngn fatima..
tgh chat ngn die..
last minute
die tuliz 'abg die'
malu kot..
huhu
bad day again..
huhu :(

Posted by icha at 07:32 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

gelagat

huhh..
ponat den..
g taekwando n g beli some books
blik umah..dgr suare adek menjerit,nangis
hye..mcm2
mls den nk lyn...
Posted by icha at 04:31 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

kinder bueno

sedapnyer mkn kinder bueno
smpai 3 pack haha
yg aq risau..
nanti aq gemuk...
huhu :(
Posted by icha at 04:30 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

mkn mlm

mkn kol 12 tgh mlm?
HAHA
tetuk tol aq nih


Posted by icha at 04:27 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

dunie

dunie x adil!!naper asyik2 aq
jer yg kene??
aq jdi jdi mangse(mesej)
mai nyer psl lah nie
mesej ngan erfan

kaq syiera ngan kaq nella n mia
cite psl aq
x nk g tau..
huhh
sabo jer la..
:(
Posted by icha at 04:20 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Friday, 13 May 2011

facebook

tiap kali aq
on fb
msty x de
org on..
huhh...

hampeh..:P
baek x yh on..
lgi senang..

hahaha
Posted by icha at 19:03 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

(: cikgu naimmi :)

ary khamis cikgu naimmi
lastday kat kelas aq..
huhu..lepas cikgu g jwpn..
sumer bising..
mule2 cikgu senyap jerp..
pastu..cikgu..ckp
bla3
haha..x igt..
lastly
cikgu naimmi keluar kelas..
sbb cikgu ckp
kite x ikut ckp cikgu..

pastu sume syp..
pastu cikgu masok lek kelas
aq..
pastu cikgu ckp
BELAKON..
hehe
aq nk ngangis
da..time tu...
haha
malu jerp..

cikgu nie..
de gk time nk
guraw...
haha
sume tu kenangan..

cikgu ajr g best dri
PN.RAFIZA
ajr...
ngantuk..
cikgu naimmi ajr best...
x ngantuk pown.,.
haha

da abes...:)
Posted by icha at 11:31 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Saturday, 7 May 2011

poems

somewhere there's someone
who dreams of your smile
and finds in your presence
that life is worth while
so when you are lonely
remember it's true
somebody somewhere is
thinking of you

done by,
tiniey
Posted by icha at 08:12 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Posted by icha at 08:07 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Sunday, 1 May 2011

smk puteri

smk pu3 =D

best gler msok sekolah bru aq
member bru,cikgu
mcm2 g lah..

aq msok kelas
1 delta
monitor aq
naveesha
penolong
fara
guru kelas
pn hamiza

kakaq angkt aq
kaq nella
3 thetha
new member
mia





... luv u all...
(: happines :)

Posted by icha at 20:52 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

...tiniey...

nurfatini aniqah
tiniey iqa
19.12.1998
surfing internet
doctor
nasi aym
milo ice
1 Delta
smk pu3

mia
kaq nella
kaq syiera
mai
tasha
farhana

(: it's all bout me! :)

Posted by icha at 10:13 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Newer Posts Home
Subscribe to: Comments (Atom)
PUSH

Voting
Tiniey Eiqa

Reka Lencana Anda

Clipart

Followers

Blog Archive

  • ▼  2011 (37)
    • ▼  September (2)
      • frenship
      • hidupku
    • ►  August (4)
      • fb
      • ari nie de skul uhuk!
      • ustzh hihi
      • merdeka!
    • ►  July (2)
      • singe n' ular :)
      • ari skan
    • ►  June (6)
      • buzy..huhu
      • laptop
      • g indon..:P
      • amrn
      • NORA ELENA
      • JUSCO
    • ►  May (23)
      • jhln2
      • skola~
      • merdeka!!!
      • cupcake
      • mesej
      • hidupku..mizz tiniey eiqa
      • eppy teaher's day
      • perikse..huhu
      • malu.huhu
      • mkn aym panggang ... huhu..
      • kemas umah
      • poems
      • ari mlg aq
      • gelagat
      • kinder bueno
      • mkn mlm
      • dunie
      • facebook
      • (: cikgu naimmi :)
      • poems
      • No title
      • smk puteri
      • ...tiniey...

mizz tiniey eiqa..

icha
View my complete profile

What A Girl Want - 4minute
Watermark theme. Powered by Blogger.